Παρασκευή, 30 Αυγούστου 2013

Πώς ο καπιταλισμός προωθεί κοινωνίες εργένηδων

Αρεσκόμαστε να θεωρούμε πως είμαστε ελεύθεροι στην ελεύθερη αγορά· πως κατανικούμε τις δυνάμεις της διαφήμισης και δεν χειραγωγούμεθα από τις δυνάμεις της αγοράς. Αλλά υπάρχουν ορισμένες νέες κοινωνικές τάσεις -σαν την αναγόρευση του «εργένη» σε καταναλωτή-υπόδειγμα- που μας θέτουν ενώπιον ορισμένων παραδοξοτήτων: αυτό που θεωρούσαμε ριζοσπαστικό -να μείνουμε εργένηδες- ίσως σήμερα να είναι αντιδραστικό. 

Όπως μας προειδοποιούσε εδώ και πάνω από μία δεκαετίας ο κοινωνιολόγος Σίγκμουντ Μπάουμαν (Zygmunt Bauman), η μακρόχρονη σχέση, σαν την σταθερή δουλειά, απορρυθμίζεται τάχιστα και αντικαθίσταται από την βραχυχρόνια σχέση, τις πρόσκαιρες διευθετήσεις χωρίς προοπτική δέσμευσης. Είναι πια δύσκολο να είναι μαζί δύο άνθρωποι με πρόσκαιρες δουλειές χωρίς προοπτική επαγγελματικής σταθερότητας. Ο καπιταλισμός πλέον μας θέλει εργένηδες. 

Τη δεκαετία του 1960, το να είναι κανείς εργένης θεωρείτο ριζοσπαστική επιλογή, ένα είδος εξέγερσης κατά του αστικού καπιταλιστικού κομφορμισμού. Όπως λέει ο κοινωνιολόγος Ζαν-Κλοντ Κοφμάν (Jean-Claude Kaufmann) η στροφή από τον οικογενειακό στον μοναχικό τρόπο ζωής, ήταν μέρος της «ακατανίκητης επέλασης του ατομισμού». Αλλά αυτή η «απελευθέρωση» χάνει την λάμψη της αν την εντάξουμε στην προοπτική της επικράτησης του καταναλωτισμού. 

Σήμερα το να καλούνται οι μάζες να ζουν μοναχικά είναι οικονομικά συμφέρον. 

Σύμφωνα με μια έρευνα του Τζιάνγκουο Λιου (Jianguo Liu) του πανεπιστημίου του Μίσιγκαν, οι εργένηδες καταναλώνουν κατά κεφαλήν 38% περισσότερα αγαθά, 42% περισσότερες συσκευασίες, 55% περισσότερο ηλεκτρικό και 61% περισσότερο φυσικό αέριο σε σχέση με ένα νοικοκυριό τεσσάρων ατόμων. 

Σύμφωνα με το «γραφείο πληθυσμιακών αναφορών», στις Ηνωμένες Πολιτείες τα μοναχικά άτομα ηλικίας 25-34 ετών πλέον ξεπερνούν τους παντρεμένους κατά 46%. Όσο για τα διαζύγια, είναι μια αναπτυσσόμενη αγορά: κάθε διαλυμένο νοικοκυριό σημαίνει την αγορά δύο αυτοκινήτων, δύο πλυντηρίων, δύο τηλεοράσεων κ.ο.κ. Οι μέρες που η πυρηνική οικογένεια θεωρούνταν ιδεώδης καταναλωτική μονάδα, πέρασαν ανεπιστρεπτί. 

Καθώς ο καπιταλισμός βυθίζεται στη στασιμότητα, οι επιχειρήσεις συνειδητοποίησαν δύο ευκαιρίες ανάπτυξης: 

- πρώτον, την ανάδυση της αγοράς των μοναχικών και 

- δεύτερον, την ενθάρρυνση του διαζυγίου ως απόδειξη ατομικής ελευθερίας. 

Αυτό μπορεί να το δει κανείς στην εξέλιξη των διαφημίσεων προϊόντων σαν τα χάμπουργκερ και τις διακοπές, και το πώς απευθύνονται πια σε μοναχικά άτομα, ιδίως μοναχικές γυναίκες. Οι νέες διαφημίσεις της honda ή της citibank ενθαρρύνουν πλέον ανοικτά την «ανακάλυψη» του εαυτού μας και την αναβολή της σύναψης σχέσεων εις βάρος του ζευγαρώματος. 

 Όπως λέει η Κάθριν Τζάρβι (Catherine Jarvie) οι «ευκαιριακές σχέσεις» στις οποίες «κανένας δεν αναζητά μακροχρόνια δέσμευση», είναι η νέα μόδα, όπως μαρτυρεί η επιτυχία ιστοσελίδων εύρεσης ραντεβού σαν το «ματς». Στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι αγγελίες στο «κρέγκλιστ» εκθέτουν τον υποσυνείδητο συσχετισμό μεταξύ καταναλωτισμού και ατομικότητας: «άμα με γαμ… στον καναπέ ΙΚΕΑ μου, στον δίνω για 100 δολάρια»

 Η ταύτιση ατόμων και αγαθών επικράτησε ακριβώς τη στιγμή που ο κορεσμός της αγοράς και της κατανάλωσης άρχισαν να παρεμποδίζουν την καπιταλιστική μεγέθυνση. Σε μια περίοδο κορεσμού των αγορών, όταν πλέον έχουμε καταναλώσει ό,τι ήταν δυνατό, ενθαρρυνόμαστε να αντικειμενοποιούμε εαυτούς ως είδη «της αγοράς», που καταναλώνουμε αλλήλους. Ασκούμεθα στην κατανάλωση διαθέσιμων ανθρώπων. 

Ο καταναλωτισμός πλέον μας θέλει μοναχικούς, οπότε μας το πουλάει σαν σέξι. Η ειρωνεία είναι πως σήμερα είναι πιο ριζοσπαστικό να επιχειρήσουμε να συνάψουμε μια μακρόχρονη σχέση και να βρούμε μια σταθερή δουλειά -και να προγραμματίζουμε το μέλλον, ακόμα και να επιχειρήσουμε να αποκτήσουμε παιδιά, από το να μείνουμε εργένηδες. 

Το ζευγάρωμα και η μακροχρόνια δέσμευση με άλλους σε μια σχέση, εμφανίζεται πλέον ως η μόνη ριζοσπαστική επιλογή ενάντια στις δυνάμεις που θέλουν να μας συρρικνώσουν σε μοναχικούς, αλλοτριωμένους νομάδες σε αναζήτηση ευκαιριακών «δόσεων» από σώματα που εμπεριέχουν την προσωρινότητά τους. 

Η λύση: να γίνουμε ριζοσπάστες, να δεσμευτούμε και να απαιτήσουμε την δέσμευση των συντρόφων και των εργοδοτών μας. Να πούμε όχι στις σειρήνες της αγοράς των εργένηδων. 

 [Toυ συγγραφέα Ewan Morrison, πηγή: ppol.gr] Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr 

Πηγή

Τετάρτη, 28 Αυγούστου 2013

Τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης για τους Έλληνες της Συρίας

Κορυφώνεται η ανησυχία για την κατάσταση ασφαλείας στη Συρία. Σε αυτό το πλαίσιο το Υπουργείο Εξωτερικών εξέδωσε ανακοίνωση μέσω της οποίας υπενθυμίζει ότι όσοι Έλληνες πολίτες βρίσκονται στη Συρία μπορούν, σε περίπτωση ανάγκης, να επικοινωνούν με τα κάτωθι τηλέφωνα: 

α) Κρυπτογραφική Υπηρεσία: 0030 210 368 1730, 0030 210 368 1730 ΔΩΡΕΑΝ, 0030 210 368 1212,  0030 210 368 1212 ΔΩΡΕΑΝ 

β) Μονάδα διαχείρισης κρίσεων: Τηλ: 0030 210 368 1351, 0030 210 368 1351 ΔΩΡΕΑΝ, 0030 210 368 1444,  0030 210 368 1444 ΔΩΡΕΑΝ, Κινητό: 6948 526418, e-mail: mdk@mfa.gr 

γ) Πρεσβεία της Ελλάδας στη Βηρυτό: (00961) 4521700, (00961) 4521700 ΔΩΡΕΑΝ, 4418772, 4524378, 4418774, E-mail: gremb.bei@mfa.gr

Οι Δυτικοί ετοιμάζονται για νέα εγκλήματα.



Όλα δείχνουν πως οι Αμερικανοί με τους γλοιώδεις συμμάχους τους ετοιμάζονται να χτυπήσουν τη Συρία. Άλλο ένα κυρίαρχο κράτος θα θυσιαστεί στο βωμό της υποκρισίας και των βρώμικων γεωπολιτικών συμφερόντων και η ιστορία ετοιμάζεται να προσθέσει νέες  ματωμένες σελίδες στην πολύπαθη περιοχή της Μέσης Ανατολής και να καταγράψει άλλη μία αυθαίρετη παρέμβαση των Νατοϊκών σε βάρος ενός ανεξάρτητου κράτους.

Οι Δυτικοί δεν τηρούν ούτε τα προσχήματα αφού δεν περιμένουν ούτε τα πορίσματα των παρατηρητών του ΟΗΕ, αλλά με υπερβάλλοντα ζήλο ψεύδονται ασυστόλως και ισχυρίζονται πως την επίθεση με τα χημικά όπλα την έκανε το καθεστώς του Μπασάρ Αλ Άσαντ. Οι Νατοϊκοί εγκληματίες αψηφούν ακόμη και την ίδια τη λογική στα ψέματα που επικαλούνται προκειμένου να επιτύχουν τη συναίνεση της κοινής γνώμης στα εγκληματικά τους σχέδια

Αν μελετήσει κανείς τα αποτελέσματα της επίθεσης με χημικά με βάση τα όσα έγιναν γνωστά από διάφορες πηγές, θα διαπιστώσει πως πρόκειται για προβοκάτσια, εκτός εάν πιστεύει κάποιος πως ο Ασάντ έριξε χημικά στον εαυτό του. Γιατί τα θύματα προέρχονταν από συνοικία με υποστηρικτές του προέδρου της Συρίας, αλλά μέσα σε αυτά ήταν και άντρες της Χεσμπολάχ που μάχεται στο πλευρό του.

Όποιος έριξε τα χημικά ενεργούσε για λογαριασμό των Δυτικών και του Ισραήλ και είχε ως σκοπό να δώσει πάτημα στις δυνάμεις αυτές να επιτεθούν στο κυρίαρχο κράτος της Συρίας. Αυτό φαίνεται και από τη σπουδή που δείχνει η Αμερικανο-ευρωπαίκή συμμορία για να ξεκινήσει στρατιωτικές επιχειρήσεις.

Οι Αμερικανοί και οι Αγγλογάλλοι κλείνουν τα μάτια στα εγκλήματα που διαπράττουν οι ισλαμιστές μισθοφόροι τρομοκράτες που μάχονται το νόμιμο πρόεδρο της Συρίας και σφαγιάζουν Χριστιανούς και μουσουλμάνους άλλων δογμάτων. Επίσης παριστάνουν πως το Συριακό πρόβλημα είναι προσωποκεντρικό εστιάζοντας στην πτώση του Άσαντ, αγνοώντας πως ο πρόεδρος της Συρίας δεν θα άντεχε για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα αν δεν είχε την υποστήριξη της συντριπτικής πλειοψηφίας του Συριακού λαού.

 Όσο για την Ελλάδα είναι ντροπή ακόμη και η σκέψη στο να εμπλακεί και να υποστηρίξει μία επίθεση σε μία χώρα που δεν μας έχει πειράξει ποτέ και στο παρελθόν για όσους δεν το γνωρίζουν αποτέλεσε και στρατιωτικό μας σύμμαχο στην περιοχή απέναντι στον κίνδυνο της Τουρκίας.

Οι πολιτικές αλητείες δεν αρμόζουν στην ιστορία της Ελλάδος και αυτή τη στιγμή η Ελλάδα διαπράττει μία τέτοια, με ευθύνη της προδοτικής κυβέρνησης των Σαμαροβενιζέλων οι οποίοι συναινούν πρόθυμα στο έγκλημα που πάει να λάβει χώρα στη Συρία και υποστηρίζουν τις ενέργειες των Δυτικών και τις δολοπλοκίες Ισραηλινών και Τούρκων με περίσσιο πάθος.

Την έμμεση ή άμεση εμπλοκή της Ελλάδος οι πολιτικοί ολετήρες θα την ονομάσουν «συμβατικές συμμαχικές υποχρεώσεις» και θα προσπαθήσουν να υποβαθμίσουν στα μάτια της κοινής γνώμης την σημασία της εμπλοκής της χώρας στο Συριακό δράμα. Το αίμα των Ελληνορθοδόξων της Συρίας θα πέσει βαρύ στα χέρια τους και θα προσθέσουν άλλο ένα έγκλημα ανάμεσα στα τόσα άλλα που έχουν διαπράξει σε βάρος της πατρίδας μας.

Τρίτη, 27 Αυγούστου 2013

Σε στρίμωξαν τα χαράτσια ή έχασες τη δουλειά σου και δεν έχεις να φας; Η κυβέρνηση, σου παρέχει λύση. Φάε ληγμένα!

Επιτρέπονται από 1ης Σεπτεμβρίου οι πωλήσεις προϊόντων «περασμένης διατηρησιμότητας», κάτω από συγκεκριμένους όρους όμως, όπως προβλέπεται από τους «Κανόνες Διακίνησης και Εμπορίας Προϊόντων και Παροχής Υπηρεσιών» (ΔΙ.Ε.Π.Π.Υ.) που αποτελούν μετεξέλιξη του Αγορανομικού Κώδικα. 

Όπως αναφέρει σε ενημερωτικό έγγραφό του το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθήνας, εφεξής επιτρέπεται η διάθεση τροφίμων περασμένης χρονολογίας ελάχιστης διατηρησιμότητας, πλην όσων προσδιορίζονται από τη νομοθεσία ως ευαλοίωτα, με τον όρο ότι αυτά θα πωλούνται σαφώς διαχωρισμένα από τα άλλα τρόφιμα και σε πινακίδα που θα αναρτάται σε αυτά, θα αναγράφεται, με κεφαλαία γράμματα, η φράση «ΤΡΟΦΙΜΑ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑΣ»

Ο χρόνος αυτός διάθεσης των προϊόντων περασμένης διατηρησιμότητας δεν μπορεί να υπερβαίνει κατά περίπτωση: 

α. Τη μία εβδομάδα στην περίπτωση προϊόντων των οποίων η ελάχιστη διατηρησιμότητα δηλώνεται με την αναγραφή ημέρας και μήνα. 

β. Τον ένα μήνα στην περίπτωση προϊόντων των οποίων η ελάχιστη διατηρησιμότητα δηλώνεται με την αναγραφή μήνα και έτους. 

γ. Τους τρεις μήνες στην περίπτωση προϊόντων των οποίων η ελάχιστη διατηρησιμότητα δηλώνεται με την αναγραφή μόνο του έτους. 

Την αποκλειστική ευθύνη, στις περιπτώσεις αυτές, για την καλή υγιεινή κατάσταση των προϊόντων φέρει ο πωλητής. Προϊόντα περασμένης διατηρησιμότητας απαγορεύεται να διατίθενται σε χώρους ομαδικής εστίασης. Απαγορεύεται η αντικατάσταση ή τροποποίηση της χρονολογίας ελάχιστης διατηρησιμότητας με οποιονδήποτε τρόπο και από οποιονδήποτε. Τα ως άνω προϊόντα πωλούνται μόνο σε χαμηλότερη τιμή. 

Στους παραβάτες επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο ως κάτωθι: 

 α. Έλλειψη πινακίδας με την ένδειξη «ΤΡΟΦΙΜΑ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑΣ» 1.000 ευρώ ανά κωδικό προϊόντος. 

β. Μη διακριτός διαχωρισμός τροφίμων περασμένης διατηρησιμότητας από τα υπόλοιπα τρόφιμα 1.000 ευρώ ανά κωδικό προϊόντος. 

γ. Παραποίηση (αντικατάσταση ή τροποποίηση) της χρονολογίας ελάχιστης διατηρησιμότητας 2.000 ευρώ ανά κωδικό προϊόντος. 

 δ. Διάθεση τροφίμων περασμένης διατηρησιμότητας σε χώρους ομαδικής εστίασης 5.000 ευρώ ανά κωδικό προϊόντος. ε. Μη τήρηση υποχρέωσης πώλησης τροφίμων με την ένδειξη «ΤΡΟΦΙΜΑ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑΣ»σε χαμηλότερη τιμή 2.000 ευρώ ανά κωδικό προϊόντος. 

Πηγή



****Σχόλιο από Gorilaki: Μία κυβέρνηση που βλέπει τις ανθρώπινες ζωές σαν σκουπίδια θα φροντίσει και να τις ταΐσει με σκουπίδια αλλά και για χάρη της κονόμας να διευκολύνει τα καρτέλ των σούπερ Μάρκετ να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη τους σε βάρος της υγείας και του επίπεδου ζωής των πολιτών.

Σάββατο, 24 Αυγούστου 2013

Ψυχαναγκασμός: Η μανία με την καθαριότητα στο σπίτι

Η γυναίκα που ασχολείται ψυχαναγκαστικά με την καθαριότητα δεν συνειδητοποιεί το πλήθος των ψυχικών μικροβίων που καλλιεργεί στην καθημερινή ζωή της οικογένειας.

Τη στιγμή που διαμαρτύρεται για το ρόλο της ως υπηρέτριας που πιστοποιείται από τη συνεχή της ενασχόληση με τον καθαρισμό του σπιτιού, δεν συνειδητοποιεί ότι έχει γίνει ένας δικτάτορας που ενοχοποιεί τη ζωή.

Θεωρεί ότι ταλαιπωρείται εξαιτίας των παιδιών της και δεν συνειδητοποιεί ότι αυτή τα ταλαιπωρεί αφόρητα με το να τους στερεί το δικαίωμα να είναι φυσιολογικά παιδιά και όχι προγραμματισμένα ρομπότ. Αναπτύσσει μια αυτιστική στάση κατά την οποία τα άψυχα αντικείμενα του σπιτιού έχουν την προτεραιότητα έναντι των έμψυχων όντων.

Με αυτόν τον τρόπο παραιτείται από το δικαίωμά της να είναι η οικοδέσποινα που δημιουργεί το θερμό κλίμα του σπιτικού και περιορίζεται στο να είναι ο φύλακας του άψυχου σπιτιού.

Η μητέρα που ασχολείται διαρκώς με την καθαριότητα και βρίσκεται σε διαρκή διαμάχη με τα παιδιά της δεν συνειδητοποιεί ότι το σπίτι κατοικείται από ζωντανές υπάρξεις. Δε θέλει να σκέφτεται ότι πολλές μητέρες παραπληγικών παιδιών θα ευχόντουσαν να μπορούσαν τα παιδιά τους να αναστατώσουν το σπίτι.

Η γυναίκα που ασχολείται ψυχαναγκαστικά με την καθαριότητα του σπιτιού οργισμένα καταστρέφει την θηλυκότητά της και αποκαμωμένη δεν έχει ενέργεια για το θαύμα του έρωτα.

Εκείνος που εκνευρίζεται με τους άλλους που δεν τηρούν τους κανόνες της καθαριότητας τους οποίους ο ίδιος έχει θέσει δεν συνειδητοποιεί ότι στην πραγματικότητα και αυτός θα προτιμούσε να δραπετεύσει από την πεντακάθαρη φυλακή του. Γι αυτό οργίζεται με εκείνους που το τολμούν. Άλλωστε αυτό που θέλει να τακτοποιήσει δεν είναι οι ακάθαρτες επιφάνειες αλλά οι ακάθαρτες σκέψεις που ως λογισμοί της λένε ότι με κάτι άλλο θα ήθελε να ασχοληθεί.

Οι μητέρες αυτές θυμίζουν εκείνα τα παιδιά που ασταμάτητα διαβάζουν προκειμένου να είναι συνεπείς μαθητές μαθητές στις σχολικές υποχρεώσεις. Φθονούν τους συμμαθητές τους που παίζουν ξέγνοιαστοι και εύχονται να προκύψει μια αιφνιδιαστική εξέταση για να τιμωρηθούν.

Είναι όπως εκείνοι που στο φαγητό τους αφήνουν για το τέλος αυτό που τους αρέσει περισσότερο αλλά με ζήλεια και αγωνία παρατηρούν ότι οι άλλοι ήδη ευχαριστιούνται το δικό τους.

Επομένως μια γυναίκα που ασχολείται διαρκώς με τις οικιακές εργασίες κατά τρόπο εξουθενωτικό για την ίδια και βασανιστικό για τους οικείους της καλό θα είναι να αναρωτηθεί. Τι θα έκανε αν ήταν ελεύθερη να ασχοληθεί όχι με ό, τι πρέπει αλλά με ό, τι θα ήθελε;

Τότε πιθανόν να αναστατωνόταν συνειδητοποιώντας ότι έχει ξεχάσει να επιθυμεί. Πιθανώς όμως να ζούσε τον αναστάσιμο ξεσηκωμό και τη γλυκιά αναστάτωση από το ανοιξιάτικο ξύπνημα της ζωής της. Τότε θα μπορούσε πιθανόν να συνειδητοποιήσει ότι η δική της ελευθερία δεν θα οδηγούσε στη διάλυση της οικογένειάς της αλλά στην απελευθέρωση όλων των μελών της από τις πνιγηρές υποχρεώσεις και στην ανάδειξη των δημιουργικών τους ικανοτήτων.

Πηγή

Τετάρτη, 14 Αυγούστου 2013

Αξία ανθρώπινης ζωής 1,20 €.

Τόσο μας κοστολογούν οι βολεμένοι αχυράνθρωποι της κλεπτοκρατίας που ζούμε. Τόσο μας κοστολογούν και οι πολιτικοί που έφτιαξαν έτσι τα πράγματα. Τόσο κοστολογήθηκε ο άτυχος νεαρός από τον ελεγκτή γιατί δεν είχε εισιτήριο.

 Έπρεπε να φτάσουμε στα άκρα. Δεν γινόταν να δεχτούμε τη προσφορά ενός συνεπιβάτη για το αντίτιμο του εισιτηρίου. Όχι… βρήκαμε πτώμα και θα θάψουμε. Γιατί έτσι θα νιώσουμε σημαντικοί ασκώντας εξουσία στον συνάνθρωπο μας εξαιτίας της θέσης που κατέχουμε. Γιατί για λίγο από το τίποτα θα γίνουμε κάτι. Άλλωστε φιλήσαμε κατουρημένες ποδιές στα πολιτικά γραφεία για να κερδίσουμε αυτή τη θέση.

Μα λένε πολλοί, μόνος του πήδηξε έξω ο νεαρός δεν έφταιγε ο ελεγκτής. Ο ελεγκτής τη δουλειά του έκανε… ο άλλος ήταν ένας τσαμπατζής. Ας καθόταν στο σπίτι του ή ας πήγαινε με τα πόδια αν δεν είχε λεφτά για ένα εισιτήριο. Στη τελική ας κόψει και το σβέρκο του αν είναι άνεργος αρκεί να μη διαταραχθεί η δικιά μας ηρεμία.

Εσύ φίλε μου που σκέφτεσαι έτσι τόσο ρηχά αγνοώντας εκ του πονηρού πως κάποιος έσπειρε την απόγνωση και πίεσε έτσι το συνάνθρωπο σου για ένα εισιτήριο είσαι η αιτία για όλα τα δεινά. Ο παχυδερμισμός σου είναι η αιτία που άλλοι χοντρόπετσοι σαν εσένα μας έκατσαν εδώ και δεκαετίες στο σβέρκο. Άλλα έρχεται και η σειρά σου γιατί δεν θα γλιτώσεις ούτε εσύ ο ίδιος από τον κανιβαλισμό που επιβάλλει το είδος σου.

Χθες ήταν ο ελεγκτής και η τιμή ορίστηκε στα 1,20 €. Αύριο μπορεί να είναι ο εφοριακός και η τιμή να αλλάξει. Η ζωή σου μπορεί να κοστίζει τα 300 € που χρωστάς με το φανταστικό σου εισόδημα από τα τεκμήρια στην εφορία. Μεθαύριο μπορεί να είναι ο υπάλληλος του ασφαλιστικού σου ταμείου και η τιμή της ζωής σου να κοστίζει όσο στοιχίζουν και οι εισφορές που χρωστάς ή να κοστίζεις όσο κάνει ένα εισιτήριο στα εξωτερικά ενός νοσοκομείου.

Οι τιμές είναι ενδεικτικές και αλλάζουν συνέχεια. Εσύ μέσα σου ξέρεις την αλήθεια. Η ζωή σου είναι ανεκτίμητη ενώ αυτός που τολμά να σε κοστολογεί δεν αξίζει τίποτα. Ο Θεός ας αναπαύσει τη ψυχή του παιδιού.