Δευτέρα, 27 Ιουνίου 2011

Ο μεγαλύτερος μπουκ είναι η κυβέρνηση



Καλημέρα σας φίλες και φίλοι. Καιρό έχω να γράψω κάτι εδώ μέσα. Με όλα όσα γίνονται τελευταία στην επικαιρότητα (μεσοπρόθεσμο, ποδόσφαιρο) έχει χαθεί η μπάλα. Ο ελεύθερος μου χρόνος ήταν πολύ περιορισμένος καθώς έδινα μία μάχη για να επιτύχω έναν προσωπικό μου στόχο, ακαδημαϊκής φύσεως. Δυστυχώς το αποτέλεσμα εκτιμώ πως δεν θα με δικαιώσει ωστόσο είμαι ικανοποιημένος γιατί «πολέμησα» τίμια και με δεδομένες τις συνθήκες που διεξήγαγα την προσπάθεια μου υπερέβαλα εαυτόν. Τουλάχιστον η ηθική ικανοποίηση που αποκόμισα από την προσπάθεια που κατέβαλλα ελαττώνει την πικρία του αποτελέσματος και μου δίνει τη δύναμη να ξαναπροσπαθήσω πάλι. Τα όνειρα μας δεν πρέπει να τα εγκαταλείπουμε ποτέ.

Για τα θέματα της επικαιρότητας δεν έχω να πω πολλά πράγματα. Το σκάνδαλο που ξέσπασε στο Ελληνικό ποδόσφαιρό είναι σίγουρα η επιβεβαίωση στις φωνές όλων εκείνων που ισχυρίζονταν πως δεν υπάρχει υγεία στον επαγγελματικό αθλητισμό. Όλα τα κυκλώματα της νύχτας μπλεγμένα με το Ελληνικό ποδόσφαιρό, το οποίο λειτουργεί μερικώς ως καθρέπτης της κοινωνίας μας και της νοοτροπίας που επικρατεί στο Ελληνικό επιχειρείν.

Το Ελληνικό ποδόσφαιρό έγινε βορρά στις ορέξεις επιτήδειων και προσφέρεται για δραστηριότητες όπως το ξέπλυμα χρήματος. Μακάρι τουλάχιστον η κόπρος του Αυγεία να καθαρίσει και να εξαφανιστεί όλη η δυσοσμία που αναδύεται από το χώρο του ποδοσφαίρου. Επιτρέψτε μου όμως να σχολιάσω πως η χρονική συγκυρία που ξέσπασε αυτό το σκάνδαλο εξυπηρετεί σε μέγιστο βαθμό επικοινωνιακά την κυβέρνηση τώρα που θέλει να επιβάλλει το μεσοπρόθεσμο.

Έχω αναφέρει στο παρελθόν πως η παρούσα κυβέρνηση μας αναγκάζει να επαναπροσδιορίσουμε τα αυτονόητα. Με τις προδοτικές πολιτικές που ακολουθεί, συντελεί μία σύγχρονη γενοκτονία όπου το αδιαπραγμάτευτο δικαίωμα στη ζωή για τον άνθρωπο τίθεται σε διαπραγμάτευση για χάρη των εντολοδόχων. Είχα αναφέρει πως με την πολιτική αυτή ο κάθε τίμιος πολίτης θα γίνει με μαθηματική ακρίβεια ένας μελλοντικός παράνομος και πως θα έπρεπε να αντιδράσουμε νωρίς γιατί στο μέλλον θα αναγκαστούμε να αντιδράσουμε ακόμη και οι πιο φιλήσυχοι πολίτες.

Πολλοί μπορεί να με παρεξηγούν και να θεωρούν ακραίες τις απόψεις μου όμως δεν υπάρχει άλλος δρόμος. Οι άνθρωποι με τους οποίους έχουμε να κάνουμε είναι ψυχροί εκτελεστές. Θυμηθείτε και τη δήλωση Μητσοτάκη στον Παπαχελά που είπε να υπάρξουν ακόμη και νεκροί διαδηλωτές αν χρειαστεί για να μείνει το σύστημα τους όρθιο στα πόδια του. Επίσης ο Πάγκαλος προανήγγειλε πως τα τανκς και ο στρατός θα υπερασπιστούν τις τράπεζες όταν θα πάει ο κόσμος μαζικά να πάρει τα λεφτά του. Αυτή τη Δημοκρατία αντιπροσωπεύουν όλοι αυτοί οι «κύριοι».

Το Ελληνικό κράτος δεν διαφέρει σε τίποτε πλέον από τις ορδές του Χίτλερ που κατέκλυσαν κάποτε την Ευρώπη. Επιδιώκει το ίδιο ακριβώς αποτέλεσμα αυτό της γενοκτονίας που επεδίωκε και ο στυγνός εκείνος καγκελάριος με το διεστραμμένο νου, μόνο που χρησιμοποιεί διαφορετικά μέσα προσαρμοσμένα στην εποχή μας.

Ας περάσουν λοιπόν ότι θέλουν αν τα καταφέρουν και δεν τους ξεπλύνει το τσουνάμι του Ελληνικού λαού. Αργά ή γρήγορα θα γευτούν όλοι τους καρπούς της σοδειάς που έσπειραν. Απέδειξαν τελικά πως ο μεγαλύτερος μπουκ είναι η κυβέρνηση και στοιχηματίζει αβασάνιστα τη ζωή ενός ολόκληρου λαού.

Δεν υπάρχουν σχόλια: