Παρασκευή, 7 Ιανουαρίου 2011

Καλή χρονιά

Καλή χρονιά σε όλους μιας και αυτή είναι η πρώτη μου ανάρτηση για το 2011. Επέστρεψα στη βάση μου ύστερα από τις γιορτές που μου έδωσαν την ευκαιρία να επισκεφτώ συγγενείς και φίλους στην Αθήνα, αν και το Αθηνιστάν ίσως να ταιριάζει πιο πολύ σαν όνομα αυτής της πόλης σύμφωνα με αυτά που είδα αλλά θα περιγράψω εν καιρώ. Βρέθηκα κοντά σε οικεία και αγαπημένα πρόσωπα, πέρασα καλά, αλλά η εικόνα της Αθήνας με πλήγωσε τούτη τη φορά.

Είχα μία επαφή με το διαδίκτυο αυτό το διάστημα αλλά με περιορισμένες τεχνολογικές δυνατότητες αφού η περιήγηση μου στηρίχθηκε σε ένα απαρχαιωμένο λαπτοπ και για μόντεμ χρησιμοποιούσα το κινητό μου τηλέφωνο.

Θυμήθηκα τα παλιά αφού η ταχύτητα της σύνδεσης δεν ξεπερνούσε τα 115kb και η ελάχιστη μνήμη του Η/Υ μετέτρεπε το άνοιγμα κάθε ιστοσελίδας σε πραγματική Οδύσσεια ενώ απαιτούσε και Ιώβεια υπομονή. Ωστόσο κατάφερα μία φορά να θερίσω και στο Farmville, είδα το ταχυδρομείο μου και διάβαζα όποια ιστοσελίδα ανταποκρίνονταν στις ταπεινές μου δυνατότητες.

Σε όλους εσάς που μου στείλατε αναρτήσεις για να ανεβάσω αφού πρώτα σας ευχαριστήσω για αυτό, υπόσχομαι να τις ανεβάσω το ταχύτερο δυνατόν, ξεκινώντας από τις παλαιότερες προς τις πιο πρόσφατες. Η αλήθεια είναι πως έγιναν αρκετά αυτό το διάστημα.

Ξεχωριστά αν και καθυστερημένα θα αναφερθώ σε δύο ιστολόγια που κατά την προσωπική μου άποψη δέχτηκαν το αβυσσαλέο μίσος του συστήματος και γεύτηκαν τους δολοπλόκους μηχανισμούς του σε όλο τους το μεγαλείο και αναφέρομαι στα http://hellenicrevenge.blogspot.com/ και http://armyalert.blogspot.com/. Δηλώνω ως blogger και ως πολίτης αλληλέγγυος προς τους συντελεστές τους και τους εύχομαι ολόψυχα να βγουν δικαιωμένοι και πιο δυνατοί από όλο αυτό.

Πρέπει να γίνει κατανοητό από όλους και ιδιαίτερα από εκείνους που κατέχουν και υψηλές θεσμικές θέσεις πως την υπόληψη μας δεν τη «λερώνει» η δημοσιοποίηση των πράξεων μας, αλλά οι ίδιες οι πράξεις μας όταν αυτές είναι αμφιβόλου ποιότητας. Όσα λοιπόν άτομα κατέχουν δημόσια αξιώματα και στέκονται στη δημοσιοποίηση των πεπραγμένων τους προσπαθώντας να ποινικοποιήσουν την οποιαδήποτε κριτική τους ασκείται, απλά στρουθοκαμηλίζουν ή δεν ξεχωρίζουν το σάλιο από τη ψιχάλα.

Τέλος, ευχαριστώ πολύ και ανταποδίδω τις ευχές και σε εκείνους που μου έστειλαν τις δικές τους ευχές επώνυμα ή ανώνυμα στο mail του ιστολογίου. Το 2011 ας φέρει στον κάθε έναν ότι επιθυμεί, ας είναι γεμάτο υγεία και ας είναι το έτος που θα ελευθερωθεί η πατρίδα μας από αυτούς που ασελγούν επάνω της.

Δεν υπάρχουν σχόλια: