Δευτέρα, 26 Απριλίου 2010

Σπάστε το κουκούλι. Η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες

<<ΠΑΣΟΚ ή βαρβαρότητα>> και <<αλλάζουμε ή βουλιάζουμε>> ήταν 2 από τα βασικά προεκλογικά σλόγκαν του κυβερνώντος κόμματος. Ίσως θα έπρεπε να αναθεωρήσει και να τα αλλάξει σε ΠΑΣΟΚ και βαρβαρότητα με ολίγη ανικανότητα και έσχατη προδοσία κατά των Ελλήνων, του Ελληνικού συντάγματος και του Ελληνικού Έθνους. Για σκοπιμότητα και προδοσία μίλησαν άλλωστε και πολλοί ξένοι αναλυτές μεταξύ αυτών και ο MAX KAISER σε συνέντευξη του στο ΘΕΜΑ της Κυριακής.

Στις 23 Απριλίου του 2010 ανήμερα του Αγίου Γεωργίου, ο κος Jeffrey Παπανδρέου παρέδωσε τη χώρα σε ξένες δυνάμεις. Παρέδωσε την εθνική μας κυριαρχία στα ξένα αφεντικά του. Από το Καστελόριζο επέλεξε με ένα διάγγελμα που δεν μπορούσε να το πει εάν δεν το διάβαζε από μέσα λόγω μειωμένης αντίληψης, να τινάξει στον αέρα αυτό που η Έλληνες υπερασπίστηκαν μέχρις εσχάτων. Την ελευθερία τους. Για το σκοπό αυτό επιστρατεύει ότι μηχανισμό προπαγάνδας διαθέτει.

Στο άκουσμα της εισόδου της χώρας στο περιβόητο ΔΝΤ εκείνοι που ενθουσιάστηκαν και έσπευσαν να το εκφράσουν άμεσα ήταν οι μεγαλοκαρχαρίες. Ο πρόεδρος του ΣΕΒ μάλιστα με δήλωση του μας προέτρεψε να μη το δούμε σαν τιμωρία αλλά σαν θεραπεία. Το ΔΝΤ είπε πως ένα από τα προβλήματα στην Ελλάδα είναι η χαμηλή ανταγωνιστικότητα της Ελληνικής οικονομίας και γι αυτό ευθύνονται τα 740 € μεικτά κατώτατος μισθός, το δώρο Πάσχα, το επίδομα αδείας και το δώρο Χριστουγέννων. Ευθύνεται επίσης και το πλαφόν στις απολύσεις.
Ακούμε αυτές τις ημέρες τον κάθε σχετικό και άσχετο να μιλάει για την όλη κατάσταση στη χώρα. Κανένας όμως δεν μιλάει για ένα σύστημα ανθρωποκεντρικό, που θα υπηρετεί στην πράξη τον άνθρωπο. Όλοι κολλάνε ταμπέλες όπως σοσιαλισμός ή καπιταλισμός. Ο ένας πόλος δαιμονοποιεί τα πάντα στον άλλο πόλο. Αντί να σκεφτούν αν υπάρχουν καλά και στους δύο πόλους και να τα αναδείξουν. Άλλωστε και αυτό το αποδεικνύει η ιστορία όπου έχει εφαρμοστεί μόνον ο ένας πόλος έχει επέλθει ασυδοσία και αποτυχία.

Για τον παράγοντα άνθρωπο όμως δεν μιλάει κανένας. Αυτός είναι ο σκοπός της ύπαρξης μας όμως. Δεν γεννιόμαστε για να γινόμαστε σύγχρονοι δούλοι στον κάθε ΣΕΒ και να παιδευόμαστε όλοι μας τη ζωή επί μάταιο. Ερχόμαστε στον κόσμο για να εξελιχθούμε και να παραδώσουμε καλύτερες συνθήκες στις επόμενες γενιές.

Έχουνε γίνει πολλά λάθη και έχουν αναπτυχθεί λάθος νοοτροπίες αλλά η αλήθεια είναι πως δεν μας φταίει ο Δημόσιος τομέας. Άλλωστε υπάρχει άρθρο στο σύνταγμα που αναφέρει πως η εργασία είναι δικαίωμα και το κράτος πρέπει να παρέχει δουλειά σε όλους τους πολίτες του. Εκείνο που φταίει κατά την άποψη μου είναι πως στη χώρα μας φταίει οτιδήποτε έχει μολύνει ο κομματισμός τα τελευταία 35 χρόνια. Για του λόγου το αληθές θα πω ένα παράδειγμα. Όταν η ΔΕΗ ήταν κερδοφόρα έως ότου τη ρημάξουνε και ανήκε εξολοκλήρου στο δημόσιο σε τι ακριβώς ζημίωνε το κράτος; Στα κέρδη που του απέφερε; Μήπως πρέπει να αναρωτηθούμε αν τα κέρδη αυτά δεν τα διαχειρίσθηκαν σωστά και τώρα καλούμαστε να πληρώσουμε το μάρμαρο εμείς οι πολίτες; Τις πρώτες ΔΕΚΟ άλλωστε τις συναντάμε στην Αρχαία Ελλάδα. Οι Αρχαίοι Αθηναίοι είχαν τα μεταλλεία του Λαυρίου όπου σε κάθε χρήση κάθε Αθηναίος πολίτης έπαιρνε μέρισμα σε τάλαντα. Το 480πχ που έγινε η ναυμαχία της Σαλαμίνας τα πλοία των Αθηναίων κατασκευάστηκαν από το μέρισμα των πολιτών.

Θα ήθελα να υπενθυμίσω σε κάποιους πως υπάρχει άρθρο του Συντάγματος που προτρέπει τους πολίτες να αντιταχθούν με κάθε μέσο σε όποιον πάει να τους στερήσει την ελευθερία τους. Είμαστε σε μία περίοδο που ίσως έχουμε την ευκαιρία να διορθώσουμε τα λάθη του παρελθόντος αρκεί να βγούμε από το κουκούλι που μας έχουνε πλέξει και να δούμε τα πράγματα ξεκάθαρα. Η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες

Παρασκευή, 23 Απριλίου 2010

Άγιος Γεώργιος

Χρόνια πολλά στους Γιώργηδες και στις Γεωργίες. Με αφορμή τη σημερινή εορτή ας πούμε λίγα πράγματα για τον βίο του Αγίου.

Γενικά
Ο Άγιος Γεώργιος (γνωστός στην Ορθόδοξη Εκκλησία ως Τροπαιοφόρος) είναι από τους πιο γνωστούς αγίους της σε ολόκληρο τον Χριστιανικό (και μη) κόσμο. Γιορτάζει στις 23 Απριλίου ή για τις Εκκλησίες που πηγαίνουν σύμφωνα με το Ιουλιανό ημερολόγιο, εάν η ημέρα συμπέσει πριν το Πάσχα, μετατίθεται την Δευτέρα της Διακαινησίμου. Ο Άγιος Γεώργιος θεωρείται Άγιος της Καθολικής Εκκλησίας, της Αγγλικανικής Εκκλησίας, της Ορθόδοξης Εκκλησίας και επίσης για κάποιες διαμαρτυρόμενες ομολογίες που αποδέχονται την απόδοση τιμών σε Αγίους.

Πρώτα Χρόνια
Γεννήθηκε μεταξύ των ετών 280-285 μ.Χ., πιθανά στην περιοχή της Αρμενίας, από τον Έλληνα Συγκλητικό, στρατηλάτη στο αξίωμα, κατά τους χρόνους του αυτοκράτορα Διοκλητιανού, Γερόντιο. Εκεί, σε ένα μοναστήρι της περιοχής, ο Άγιος δέχθηκε το Μυστήριο του Βαπτίσματος και έγινε μέλος της Εκκλησίας. Ο πατέρας του Αγίου, Γερόντιος, καταγόταν από πλούσια και επίσημη γενιά της Καππαδοκίας. Σε παλαιό χειρόγραφο αναφέρεται, ότι γεννήθηκε στην Σεβαστούπολη της Μικρής Αρμενίας, αρχικά ήταν ειδωλολάτρης και αργότερα έγινε χριστιανός. Η σύζυγός του ονομαζόταν Πολυχρονία, ήταν χριστιανή και καταγόταν από τον γνωστό Λύδδα (Διάσπολη) της Παλαιστίνης. Όπως αναφέρουν οι πηγές, η οικογένεια του Αγίου, όταν εκείνος ήταν σε μικρή ηλικία, μετοίκησε στην Λύδδα, λόγω του θανάτου του πατρός του.

Ανέλιξη
Σε νεαρή ηλικία ο Γεώργιος κατατάχθηκε στον ρωμαϊκό στρατό. Διακρίθηκε για την τόλμη και τον ηρωισμό του και έλαβε το αξίωμα του Τριβούνου. Λίγο αργότερα ο Διοκλητιανός τον έκανε Δούκα (διοικητή) με τον τίτλο του Κόμητος (συνταγματάρχη) στο τάγμα τον Ανικιώρων της αυτοκρατορικής φρουράς· «πολλάκις πρότερον μεγαλοπρεπώς διαπρέψας του των σχολών μετά ταύτα πρώτου τάγματος κόμης κατ' εκλογήν προεβλήθη».

Μαρτύριο
Το 303 μ.Χ. όταν άρχισαν οι λυσσαλέοι διωγμοί του Διοκλητιανού, ο Άγιος Γεώργιος δε δίστασε να ομολογήσει τη χριστιανική του πίστη, προκαλώντας το αδυσώπητο μένος του Διοκλητιανού, ο οποίος τον υπέβαλε σε σειρά φρικτών βασανιστηρίων. Η πίστη του Αγίου γίνεται αφορμή να βαπτιστούν οι στρατιωτικοί Ανατόλιος και Πρωτολέων, Βίκτωρ και Ακίνδυνος, Ζωτικός και Ζήνωνας, Χριστοφόρος και Σεβιριανός, Θεωνάς, Καισάριος και Αντώνιος, των οποίων την μνήμη εορτάζει η Εκκλησία στις 20 Απριλίου, και η βασίλισσα Αλεξάνδρα, σύζυγος του Διοκλητιανού, μαζί με τους δούλους της Απολλώ, Ισαάκιο και Κοδράτο, των οποίων η μνήμη τιμάται στις 21 Απριλίου. Ο Διοκλητιανός δεν το περίμενε και έφριξε με την στάση του Γεωργίου. Τότε άρχισε για τον Άγιο μια σειρά φρικτών βασανιστηρίων, αλλά και θαυμάτων, που έφεραν πολλούς ειδωλολάτρες στη χριστιανική πίστη. Αφού τον λόγχισαν, ξέσκισαν τις σάρκες του με ειδικό τροχό από μαχαίρια. Έπειτα, τον έριξαν σε λάκκο με βραστό ασβέστη και κατόπιν τον ανάγκασαν να βαδίσει με πυρωμένα μεταλλικά παπούτσια. Από όλα αυτά ο Θεός τον κράτησε ζωντανό και έγινε αιτία να εξευτελιστούν τα είδωλα και οι εκφραστές τους.
Ο Άγιος μαρτύρησε προσευχόμενος, «απετμήθη την κεφαλήν», την Παρασκευή 23 Απριλίου του έτους 303 μ.Χ. Κατά δε τον υπολογισμό του ιστορικού Ευσεβίου, και σύμφωνα με το μακεδονικό ημερολόγιο, αντιστοιχούσε στην Παρασκευή της Διακαινησίμου, του Πάσχα. Κρυφά σήκωσαν οι Χριστιανοί το πάντιμο λείψανο του και το έθαψαν, μαζί με αυτό της αγίας
μητρός του, η οποία μαρτύρησε την ίδια ή την επόμενη ημέρα. Ο πιστός υπηρέτης του Αγίου, Πασικράτης, εκτελώντας την επιθυμία του Αγίου, παρέλαβε το άγιο λείψανο του Μάρτυρα, μαζί με αυτό της μητέρας του, και τα μετέφερε στην Λύδδα της Παλαιστίνης. Από εκεί, όπως βεβαιώνουν οι πηγές, οι Σταυροφόροι πήραν τα ιερά λείψανα της Αγίας Πολυχρονίας και τα μετέφεραν στην Δύση. Μετά τον μαρτυρικό θάνατο του Αγίου, μαρτύρησαν και οι συνδέσμιοί του Ευσέβιος, Νέων, Λεόντιος, Λογγίνος και άλλοι τέσσερις μαζί. Την μνήμη τους τιμά η Εκκλησία στις 23 Απριλίου. Βλέπουμε, ότι με κέντρο την ημέρα του μαρτυρίου του Αγίου, δημιουργείται μέσα στον λειτουργικό χρόνο της Εκκλησίας, ένας εορτολογικός κύκλος, ο οποίος καλλιεργείται περισσότερο από τα Τυπικά της Κωνσταντινούπολης, που ξεκινά στις 20 Απριλίου και τελειώνει στις 24 του αυτού μηνός. Ο εορτολογικός αυτός κύκλος δείχνει την περίοπτη θέση του Μάρτυρος στην ζωή της Εκκλησίας. Από την υμνογραφία της Ορθόδοξης Εκκλησίας κοσμείται με τα επίθετα «ο μαργαρίτης ο πολύτιμος», «ο αριστεύς ο θείος», «ο λέων ο ένδοξος», «ο αστήρ ο πολύφωτος», «του Χριστού οπλίτης», «της ουρανίου στρατιάς ο συνόμιλος».

Ο Άγιος στην Παράδοση
Ο Άγιος Γεώργιος θεωρείται προστάτης του Πεζικού και του Στρατού Ξηράς, ενώ είναι και ο προστάτης Άγιος της Αγγλίας. Επίσης, θεωρούταν Άγιος προστάτης των Σταυροφόρων και των Προσκόπων. Ως πολεμικός άγιος και ελευθερωτής συγκεντρώνει πολλές θαυμάσιες διηγήσεις και παραδόσεις, από τις οποίες η σπουδαιότερη είναι αυτή που μιλάει για το
φόνο του δράκοντα και της σωτηρίας της βασιλοπούλας. Το θηρίο αυτό φυλούσε το νερό μιας πηγής κοντά στη Σιλήνα στη Λιβύη και το άφηνε να τρέχει μόνον όταν έβρισκε κάποιον άνθρωπο να φάει. Οι κάτοικοι της περιοχής όριζαν με κλήρο το θύμα του δράκοντα. Ολόκληροι στρατοί είχαν αντιταχθεί με αυτό το τέρας, χωρίς όμως αποτέλεσμα. Ο κλήρος έφερε και την σειρά της βασιλοπούλας, την οποία έσωσε ο Άγιος Γεώργιος φονεύοντας τον δράκο. Πρώτος τη βιογραφία του έγραψε ο Πάπας Γελάς στο Acta Sancti Georgii (496), ενώ ακολούθησε ο Άγιος Ανδρέας από την Κρήτη. Η συριακή Εκκλησία από τον 4ο αιώνα τον κρατούσε σε μεγάλη εκτίμηση. Λόγω της ιπποτικής του συμπεριφοράς, ο Άγιος Γεώργιος έγινε δημοφιλής στην Ευρώπη κατά το 10ο αιώνα, με αποτέλεσμα κατά το 15ο αιώνα η γιορτή του να είναι ίση σε σημασία και δημοφιλία με αυτή των Χριστουγέννων. Στο Συμβούλιο της Οξφόρδης το 1222, η ημέρα του Αγίου Γεωργίου κηρύχθηκε επίσημη αργία και το 14ο αιώνα έγινε προστάτης Άγιος της χώρας. Είναι επίσης ο προστάτης Άγιος της Μόσχας, της Αραγονίας, της Γεωργίας και της Καταλονίας, ενώ μέχρι το 18ο αιώνα ήταν και της Πορτογαλίας. Ο Άγιος Γεώργιος, όντας προστάτης Άγιος της Αγγλίας και έφιππος, εθεωρείτο από τον σχετικό θρύλο και ως προστάτης Άγιος των ιπποτών της Στρογγυλής Τράπεζας.


Πηγή: Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια.

Τετάρτη, 21 Απριλίου 2010

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΙ

Θα το ξεκινήσω όσο πιο απλά γίνεται.
Έλεος
Διαμαρτύρομαι.
Διαμαρτύρομαι για όλα αυτά που βλέπω και ακούω τις τελευταίες μέρες γύρω μου πλάι μου παντού.
Δεν αντέχω άλλο να βλέπω ειδήσεις …έχω αηδιάσει με όλα αυτά που λέγονται ακούγονται και προτείνουν….
Δηλαδή μέχρι που πρέπει να φτάσει ο κόμπος για να ξυπνήσουμε?
Κανείς δεν έχει καταλάβει τίποτε?
Δηλαδή δεν είναι πασιφανές ότι διακυβεύεται το μέλλον όλων μας?
Η Ελλάδα όπως την ξέραμε όπως την θέλαμε και έμπαση περίπτωση όπως ήτανε έχει πεθάνει εδώ και καιρό τώρα μαίνεται μόνο ο θρήνος που ακόμα δεν έχει ακουστεί από
Κ Α Ν Ε Ν Α Ν.

Διαμαρτύρομαι. Είμαι μια ελληνίδα διαμαρτυρόμενη για τα οικτρά πράγματα που συμβαίνουν γύρω της.
ΞΥΠΝΗΣΤΕ ρε γαμώτο.
Κανείς μα κανείς δεν αντιδρά σε τίποτα δηλαδή ειλικρινά δεν ξέρω πια τι να σκεφτώ τι να κάνω …..
Όλα όσα ονειρευόμουν όσα πίστευα γκρεμίζονται επειδή έτσι κάποιος κάποια μέρα κάποια ελίτ ας το ονομάσουμε έτσι για να μην το ονομάσω κυριολεκτικά όπως το λέω εγώ
Το αποφάσισε …
Το μέλλον τον νέων ανθρώπων που θα πεθάνουν αν προφτάσουν δηλαδή το σκέφτηκε κανείς?

Να δουλεύω τι ως τα ποσά μου 70? 80? 100? Γιατί? Για να πάρω μια δήθεν σύνταξη ? Σε μια χώρα που έχει χρεοκοπήσει εδώ και καιρό και κανείς δεν το χει πάρει πρέφα! Τι ότι μας παραμυθιαζουν όλοι για τα πάντα και κυρίως για το που πάμε
Και κανείς δεν βγάνει επάνω να βγάλει επιτέλους μια κραυγή
Και να πει ΣΤΟΠ ΩΣ ΕΔΩ .

Έλεος δεν αντέχω άλλο διαμαρτύρομαι
Κανείς δεν φωνάζει
Κανείς δεν αντιδρά
Κανείς γιατί όλοι μα όλοι τόσο πια σας τύφλωσε το σύστημα?
Το χρήμα?
Η δόξα?
Η μήπως το αιώνιο ελληνικό προτέρημα του «ΒΟΛΕΜΑΤΟΣ»
Αμάν πια
Τόσο απατεώνες όλοι?
Τόσο ?
Τόσο πια στο αίμα μας είναι η δουλεία?
Τι ? Πια λύση υπάρχει γιατί εγώ δεν βλέπω καμία
Δηλαδή αυτές που βλέπω δεν θα γίνουν όποτε τι ?


Ξυπνήστε δεν αντέχεται άλλο αυτό
Υπνωτικό σας ποτίζουν
Σας ψεκάζουν μήπως ?
Τι γίνεται υπάρχει κανείς εκεί έξω
Τώρα πια η ιστορία του Διογένη με το πιθάρι
Είναι πιο επίκαιρη από ποτέ!

Υ Π Α Ρ Χ Ε Ι ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΚΕΙ ΕΞΩ?

Καμιά φωνή
Καμιά απάντηση

Και εγώ δεν αντέχω άλλο
ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΑ

Δεν υπάρχει κανείς να επαναστατήσει κατά όλου αυτού
Που συμβαίνει γύρω μας
Κανείς δεν αντιλαμβάνεται το μέγεθος της προδοσίας
Κατά της Ελλάδας των ανθρώπινων δικαιωμάτων
Της ελευθέριας μας γενικότερα
Και ειδικότερα
Κανείς.

Τέλος πέφτουν τίτλοι τέλους…..
Η εγχείρηση πέτυχε ο ασθενής απεβίωσε……

Αυτά.

Υ.γ 1 αν κάποια στιγμή κανείς αντιληφθεί τι γίνεται γύρω του
Και ξυπνήσει …ειδοποιήστε με …

Υ.γ 2 λυπάμαι πολύ αν κάποιοι δεν κατάλαβαν το ύφος της διαμαρτυρίας μου.

Τετάρτη, 14 Απριλίου 2010

MAX KEISER



Ο MAX KEISER βάζει στη θέση τους 2 Έλληνες οικονομολόγους που αβαντάρουν με τις απόψεις τους το σύστημα της Νέας Τάξης Πραγμάτων για ότι συμβαίνει στην Ελλάδα. Το βίντεο το έπαιξε και το ράδιο αρβύλα αλλά όχι ολόκληρο.

Τα χρονικά του Ραγιά.



Καταρχήν χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη. Σήμερα θέλω να σχολιάσω κάποια πράγματα από την επικαιρότητα. Έχουν παρθεί τόσα αντιλαϊκά μέτρα, έχουν βάλει χέρι για τα καλά πλέον στη τσέπη όλων των ανθρώπων απροκάλυπτα και κανένας δεν αντιδρά. Αναφέρομαι στη συμμορία των 16 μισθών. Κάθονται όλοι με στωικότητα και απλά περιμένουν να ανακοινωθούν από τα ΜΜΠ (Μέσα Μαζικής Παραπληροφόρησης) τα επόμενα μέτρα. Τα μέτρα αυτά παίρνονται δήθεν για το καλό της οικονομικής κατάστασης της χώρας, όμως ούτε ένα από αυτά δεν οδηγεί προς αυτόν το σκοπό. Η διαφορά αυτής της κυβέρνησης με την προηγούμενη είναι στο ότι αυτή η κυβέρνηση έχει καλύτερους μηχανισμούς προπαγάνδας.
Καμία κοινωνική ομάδα δεν ωφελείται από κανένα μέτρο, η χώρα έχει παραδοθεί ανεξέλεγκτα στους ξένους και οι Έλληνες αντιμετωπίζουν όλο αυτό που συμβαίνει με το σύνδρομο του Ραγιά. Ο ραγιαδισμός έχει διεισδύσει για τα καλά στις τάξεις των ανθρώπων. Κάθεται ο κόσμος και καταπίνει αμάσητο ότι του σερβίρουν και δεν μπαίνει στη διαδικασία ούτε να σκεφτεί αν με τις θυσίες που του επιβάλλουν υπάρχει όφελος για τη πατρίδα. Του ζητούν να δουλέψει 40 συνεχή έτη για να πάρει σύνταξη και δεν μπαίνει στη διαδικασία να σκεφτεί πως αυτό είναι ένα μέτρο που δεν λύνει κανένα πρόβλημα ουσιαστικά αλλά μεταφέρει την έκρηξη του προβλήματος λίγους μήνες μετά.
Ο λαός δεν είναι άμοιρος ευθυνών. Ότι σπείρεις θα θερίσεις, έτσι και εμείς εφόσον επενδύσαμε στη βόλεψη και όλοι επιζητούν το προσωπικό όφελος θα πάρουμε αυτό που μας αξίζει. Κανένας δεν είναι διατεθειμένος να ξεβολευφτεί και έτσι θα έχουμε τον κάθε έναν να εξασκείται στο να δίνει σφαλιάρες επάνω στο σβέρκο του Ραγιά. Δυστυχώς αυτό είμαστε ραγιάδες και ας ζούμε στη χώρα του Λεωνίδα, του Μ. Αλεξάνδρου. Δεν έχουμε μάθει να αντιμετωπίζουμε τον εχθρό όταν αυτός είναι εντός των τειχών παρότι η ιστορία μας έχει δείξει τις συνέπειες αρκετές φορές στο παρελθόν. Αλλά για ποια ιστορία μιλάω; Αυτή την ιστορία που με νύχια και με δόντια προσπαθούν να εξαφανίσουν;
Και εσείς παλιόπαιδα των σωμάτων ασφαλείας τι πράγματα είναι αυτά που κάνετε στις παρελάσεις;
Είναι δυνατών να θέλουμε να θέλουμε να ταΐσουμε την χώρα στους φυσικούς της εχθρούς να θέλουμε να αφελληνίσουμε τα πάντα και εσείς να φωνάζετε συνθήματα; Είναι δυνατών να χαλάτε εσείς την λυσσαλέα προσπάθεια μας να αποχαυνώσουμε κι άλλο το λαό και εσείς να μας χαλάτε την προσπάθεια. Δεν καταργήσαμε χάριν της οικονομίας τους μηχανοκίνητους σχηματισμούς στις παρελάσεις; Δεν κλείσαμε για το κοινό τα στρατόπεδα την ημέρα του Πάσχα; Δεν αφαιρέσαμε το εθνόσημο από τη στολή της αστυνομίας; Πότε θα καταλάβετε πως οι Αλβανοί, οι Σκοπιανοί και οι Τούρκοι έχουν τα καλύτερα αισθήματα για εμάς; Λίγο Αιγαίο, λίγη Κέρκυρα, λίγη Μακεδονία και Ήπειρο ζητάνε μόνο. Από εδώ και πέρα να είστε πειθήνια στρατιωτάκια.
Κάτι τελευταίο για σήμερα. Αυτά τα 20 καθάρματα που πήγαν στην Ερμού και χτύπησαν τους μετανάστες μικροπωλητές, τις φανέλες που γράφανε στην πλάτη HELLAS να τις βγάλουν διότι δεν είναι Έλληνες. Θα θέλανε πολύ να είναι Έλληνες αλλά αυτοί δεν έχουν καμία εθνικότητα. Είναι απλά σκουπίδια. Ο Ναζισμός είναι μη συμβατή έννοια με την Ελλάδα.