Δευτέρα, 4 Οκτωβρίου 2010

Να "ευχαριστήσω" την κυβέρνηση για τα πεπραγμένα της με αφορμή την επέτειο της.


Ένας χρόνος έκλεισε από την ανάληψη της εξουσίας στην Ελλάδα από τον Γεώργιο Α. Παπανδρέου, γνωστό και ως Τζέφρεϊ και τον θίασο του. Για την ακρίβεια ήταν σαν εχθές που η κάλπη άνοιξε και η «Σκύλα» παρέδωσε την εξουσία στη «Χάρυβδη». Νιώθω λοιπόν την υποχρέωση να «ευχαριστήσω» την «κυβέρνηση» για τα μέχρι τώρα πεπραγμένα της αλλά και για όσα πρόκειται να κάνει. Την «ευχαριστώ» λοιπόν γιατί:

Αύξησε την τιμή της Βενζίνης

Αύξησε τις τιμές των διοδίων και πρόσθεσε καινούρια. Δεν μπορώ, αν δεν έχει διόδια ο δρόμος κάτι παθαίνω.

Κατήργησε το μέτρο της απόσυρσης και έτσι μου έμεινε το σαραβαλάκι για ζαρντινιέρα.

Έβαλε τις σχέσεις μας με τη Ρωσία στο «ψυγείο». Αυτοί οι «παλιό» Ρώσοι είναι «κακά» παιδίά. για να τους κάνεις παρέα.

Μου έδωσε την ευκαιρία να γνωρίσω τον μεσαίωνα από κοντά, αφού τον έφερε στην εργασία μου με νόμους του κράτους.

Έβαλε σε όλη την Ελλάδα την ταμπέλα «πωλείται».

Εξευτέλισε την πατρίδα μου Διεθνώς αφού την κατασυκοφάντησε παντού στο εξωτερικό.

Ξεπούλησε τη Μακεδονία. Ο όρος Μακεδονία θα υπάρχει σίγουρα στην ονομασία της FYROM.

Ξεπούλησε τη Θράκη. Το Τουρκικό προξενείο αλωνίζει.

Με έκανε πιο κοινωνικό, αφού τώρα συναναστρέφομαι και με την Τρόικα.

Μου δίδαξε ταπεινότητα αφού μου απέδειξε πως είμαι ένα «μηδενικό» για το κράτος.

Καταστρέφει την παιδεία και την υγεία.

Γέμισε με «λουκέτα» την αγορά. Τώρα πλέον στην γειτονιά που μεγάλωσα πρέπει να περπατήσεις ώρα για να βρεις κατάστημα να ψωνίσεις.

Μετέτρεψε την συνταξιοδότηση σε άπιαστο όνειρο. Πιο πιθανό είναι να κερδίσεις στο ΤΖΟΚΕΡ.

Κατακρεούργησε μισθούς και συντάξεις.

Υποτιμά την ανθρώπινη προσωπικότητα και οδηγεί την κοινωνία στο διχασμό.

Απαξίωσε τους θεσμούς και γέμισε τον τόπο με λαθρομετανάστες ενώ κατήργησε και τις παρελάσεις.

Ξεπούλησε το Αιγαίο στους Τούρκους αφού τα αεροπλάνα και τα πλοία τους δεν αναχαιτίζονται πια.

«Δικαίωσε» τον Εφιάλτη αφού απέδειξε πως υπάρχουν και μεγαλύτεροι προδότες από εκείνον.

Θα μου δώσει και κάρτα πολίτη. Το «φακέλωμα» δεν έβλαψε ποτέ τις δικτατορίες.

Αυξάνει τα τέλη κυκλοφορίας και τον Φ.Π.Α.

Μας σύστησε καινούριο πολίτευμα, αφού όλοι ζούμε την «Αόρατη» Δικτατορία του μνημονίου.

Επέτυχε το ακατόρθωτο, έκανε όλους τους προηγούμενους να φαντάζουν ηγέτες.

Έγινε ο Ρομπέν των κλεφτών

Με ενημέρωσε πως τα «φάγαμε» μαζί. Ψάχνω και εγώ στο σπίτι να δω που τα έχω.

Με έχει γεμίσει οργή και αγανάκτηση.

Αύξησε την ανεργία και τον αριθμό των άπορων ανθρώπων, ενώ ενισχύει τις τράπεζες.

Όλα αυτά και άλλα πολλά η «κυβέρνηση» τα πέτυχε μέσα σε ένα χρόνο αποδεικνύοντας το πόσο δημιουργική είναι. Τι άλλο θέλουμε; Ίσως μία παγκόσμια κυβέρνηση. Τα βίντεο εξαιρετικά αφιερωμένα σε αυτή την κυβέρνηση που έχουμε και να της ευχηθούμε να πέσει το συντομότερο δυνατόν.





Δεν υπάρχουν σχόλια: