Πέμπτη, 21 Οκτωβρίου 2010

Το ΠΑΣΟΚ έχει αγάπη μέσα του

Εχθές το βράδυ διαπίστωσα πως το ΠΑΣΟΚ αγαπάει το πλησίον του. Άνοιξα το e-mail του ιστολογίου και εκείνο γέμισε με προεκλογικές προσκλήσεις υποψηφίων του ΠΑΣΟΚ για τις επερχόμενες εκλογές. Χαρούμενα χρώματα από φωτογραφίες φυλλαδίων, που κινούνταν στο πνεύμα «ψήφισε με», «μαζί για το μέλλον», «για να συνεχίσουμε τον αγώνα», «μόνο εμείς νοιαζόμαστε» κλπ. Δεν σας κρύβω πως με συγκίνησαν οι άτιμοι. Είχα ακούσει νωρίτερα και τον λόγο του πρωθυπουργού όπου μας ευχαριστούσε που αντέχουμε και δεχόμαστε τα μέτρα και είχα μία συγκινησιακή προδιάθεση.

Θυμήθηκαν τους πάντες μέσα από τα φυλλάδια τους. Τους ηλικιωμένους, τους άνεργους, τους άστεγους, το περιβάλλον, την καθαριότητα, την υγεία. Νόμιζα πως έχω να κάνω με σύγχρονους Ρομπέν των Δασών. Με εντυπωσίασε επίσης το ότι φαίνεται να γνωρίζουν σε ποια εκλογική περιφέρεια ψηφίζω, διότι εντελώς τυχαία όλοι ήταν υποψήφιοι σε αυτήν.

Εγώ που έχω σούρει τα εξ αμάξης στο κυβερνών κόμμα για τις πολιτικές που ακολουθεί, που έχω δηλώσει από αυτό το βήμα πως θα απέχω από αυτές τις εκλογές συνειδητά, διότι δεν συμμετέχω σε μία διαδικασία που δεν με βρίσκει σύμφωνο (Καλλικράτης), γίνομαι αποδέκτης τέτοιου θερμού εκλογικού καλέσματος.

Δύο είναι τα ενδεχόμενα. Είτε βάζουν λίστες με ότι e-mail βρούνε τα κομματόσκυλα τους, χωρίς να εξετάζουν που στέλνουν ή που με δέχθηκαν ως το απολωλό πρόβατο, ως τον άσωτο υιό. Εγώ ο αχρείος, ο άξεστος, να τους φέρομαι έτσι και αυτοί με ανωτερότητα να επιζητούν την ψήφο μου. Στη σκέψη πως είμαι ένας πολύ κακός άνθρωπος, ένα δάκρυ κύλησε από το μάτι μου, όταν αντιμετώπιζα αυτά τα e-mail ως κοινά spam και τα πέταγα. Σας ευχαριστώ «σύντροφοι» για την αγάπη σας.

1 σχόλιο:

act-in-idios είπε...

ΕΜΕΝΑ ΜΑΛΛΟΝ ΜΕ ΠΗΡΑΝ ΧΑΜΠΑΡΙ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΞΕΒΡΑΚΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ,
ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΛΜΗΣΑΝ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ, ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟΥΣ....