Παρασκευή, 1 Οκτωβρίου 2010

Ανέστειλαν τις κινητοποιήσεις οι μεταφορείς

Την αναστολή των κινητοποιήσεών τους αποφάσισαν λίγα λεπτά μετά τη μία τα μεσάνυχτα, οι ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων Δημόσιας Χρήσης, ύστερα από μία συνεδρίαση των 9 προέδρων που κράτησε πάνω από 5 ώρες. Έτσι από αύριο όλα τα φορτηγά φεύγουν από τα μπλόκα, αρχίζουν να εκτελούν κανονικά τις μεταφορές και επιτέλους θα πάρει ανάσα η αγορά.

Και στη σημερινή Μαραθώνια συνάντηση στα κεντρικά γραφεία του κλάδου στην Ομόνοια, δεν έλειψαν οι εντάσεις με τους σκληροπυρηνικούς να εξακολουθούν να είναι δύσπιστοι και να προτείνουν συνέχιση των κινητοποιήσεων και τους πιο ψύχραιμους να ζητούν την αναστολή τους. Τελικά επικράτησε η άποψη των τελευταίων και έτσι η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία.

Τέσσερα είναι τα βασικά στοιχεία που οδήγησαν τους ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων Δημόσιας Χρήσης να αποφασίσουν αναστολή των κινητοποιήσεων. Τα δύο πρώτα έχουν σχέση με την τροπολογία που προώθησε η κυβέρνηση και η οποία, μεταξύ άλλων, προβλέπει αυστηρές κυρώσεις, διοικητικές και ποινικές, για τους παραβάτες και την εκχώρηση έργου δημόσιας μεταφοράς σε Ιδιωτικά αυτοκίνητα.

Το τρίτο έχει σχέση με τη σημερινή συνάντηση των μεταφορέων με τον υπουργό Ανάπτυξης, καθώς ήθελαν να «πάρουν κάτι» για να φύγουν με ψηλά το κεφάλι από τα μπλόκα. Το τέταρτο στοιχείο είναι το γεγονός ότι ολόκληρη σχεδόν η κοινωνία και κυρίως ο εμπορικός και επιχειρηματικός κόσμος, είχε στραφεί πλέον εναντίον του κλάδου και η κινητοποίηση είχε αρχίσει να παίρνει φθίνουσα πορεία, ενώ οι συνδικαλιστές δεν μπορούν να ελέγξουν τα μέλη τους, ορισμένα από τα οποία προβαίνουν σε ακραίες ενέργειες με επικίνδυνες επιθέσεις εναντίον συναδέλφων τους που εργάζονται.

Της απόφασης προηγήθηκε σήμερα ένας Μαραθώνιος κινήσεων και παρασκηνιακών διαβουλεύσεων. Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές για το ραντεβού μεταφορέων-Χρυσοχοϊδη, μεσολάβησε ο πρόεδρος των Εμπόρων κ. Κορκίδης. Ακολούθησε συνεννόηση των κ. Ρέππα και Χρυσοχοϊδη, οι οποίοι συνομίλησαν για αρκετή ώρα και στο περιθώριο της συνάντησης που είχε ο πρωθυπουργός με τους δημοσιογράφους, στο Μέγαρο Μαξίμου, και συζήτησαν, πέραν του νόμου που έχει ψηφιστεί, τα θέματα που βρίσκονται σε εκκρεμότητα, όπως η ένταξη των μεταφορέων στον αναπτυξιακό νόμο και στο ΕΣΠΑ, ένα αντικείμενο για το οποίο αρμόδιος είναι ο κ. Χρυσοχοϊδης.

Στη συνάντηση του υπουργού ανάπτυξης με την αντιπροσωπεία των μεταφορέων, ο κ. Χρυσοχοϊδης τους εξειδίκευσε τα μέτρα κάτω από τα οποία θα ενταχθούν στον αναπτυξιακό νόμο, θέμα πολύ σημαντικό για τους μεταφορείς, καθώς με τον τρόπο αυτό, όπως λένε οι ίδιοι, θα αντισταθμίσουν ένα μέρος από τις απώλειες που θα έχουν με τον μηδενισμό της αξίας της αδείας των οχημάτων τους. Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι η πρώτη φορά που οι μεταφορείς εντάσσονται σε αναπτυξιακό νόμο.

Εξερχόμενος από τη συνάντηση αυτή ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας κ. Γιώργος Τζωρτζάτος, εμφανίστηκε για πρώτη φορά χαμογελαστός, έκανε λόγο για άριστο κλίμα και καλές προθέσεις, σημείωσε ότι οι ουσιαστικές συζητήσεις είναι ολιγόλεπτες και άφησε να εννοηθεί ότι διαπιστώθηκε ταύτιση απόψεων σε ότι αφορά τις ρυθμίσεις για τον αναπτυξιακό νόμο.

Στη Βουλή

Στο μεταξύ, υπερψηφίστηκε στο Γ' Θερινό Τμήμα της Βουλής, η επίμαχη τροπολογία του Υπουργείου Δικαιοσύνης, με την οποία, όσοι αρνούνται να εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις που προκύπτουν από επίταξή τους, τιμωρούνται με φυλάκιση, ενώ δίνεται και η δυνατότητα στον υπουργό Μεταφορών, να αφαιρεί από τους μη συμμορφούμενους μεταφορείς, την άδεια άσκησης επαγγέλματος.

***(Gorilaki) Με αυτό το επιτέλους δεν συμφωνώ στην αρχή του άρθρου και το θεωρώ προβοκατόρικο. Στο δια ταύτα ύστερα από τόσους εκβιασμούς και τόσα πισώπλατα μαχαιρώματα οι φορτηγατζήδες λύγισαν, αφού δεν τους στήριξε ενεργά η υπόλοιπη Ελληνική κοινωνία. Οι άνθρωποι αυτοί έδωσαν έναν τίμιο αγώνα απέναντι στην αλητεία του σάπιου κατεστημένου. Σειρά έχουν τώρα άλλα επαγγέλματα για να μπουν στη μηχανή του κιμά, για να ικανοποιηθούν οι αιμοδιψείς ορέξεις του ΔΝΤ.  Το ενυδρείο άνοιξε και μέσα στα μικρά ψαράκια βάλαμε Φρακτοκέφαλους. Να δούμε τώρα φταίνε οι φορτηγατζήδες για το χάλι της αγοράς ή κάτι άλλο;

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: