Τετάρτη, 15 Σεπτεμβρίου 2010

Σχέδιο εξόντωσης "Μολυσμένων".

Απο http://gadget-akia.blogspot.com/


…Ήμουν χαμένος στον αχανές κόσμο του διαδικτύου. Περπατούσα σε μονοπάτια που δεν είχα ξαναπεράσει. Εδώ ο καθένας είναι ανώνυμος , χωρίς φύλο ή ταυτότητα χωρίς χρώμα ή ιδεολογίες… Ξαφνικά το βλεμα μου πέφτει σε μια αφίσα πάνω σε έναν εικονικό τοίχο…

«Δεν το πιστεύω , δεν είναι δυνατόν!» Σιγοψυθηρισα από μέσα μου. Το σώμα μου είχε λοστοί από κρύο ιδρώτα και ένιωθα μια ανατριχίλα να διαπερνάει την σπονδυλική μου στήλη… Έπιασα την άφησα και την «ξήλωσα» την πήρα στα χεριά μου και την παρατηρούσα προσεκτικά μη πιστεύοντας ακόμα αυτά που έγραφε…

Η αφίσα έδειχνε το εξής:


Σας το μεταφράζω σε «ελεύθερη» μετάφραση:

Προσοχή!

Διατηρήστε την καραντίνα.

Θανάσιμη βία θα χρησιμοποιηθεί για να προστατευτεί η περιοχή.

Πληροφορίες στο κυρίως κτήριο του Πανεπιστημίου της Φλόριντα ( ΗΠΑ )

Όταν σήκωσα το κεφάλι μου παρατήρησα ότι ήμουν μπροστά από την πύλη του πανεπιστημίου.

«Πρέπει να πάω» σκέφτηκα…

Ξεκίνησα την πορεία μου για το κεντρικό κτήριο. Το πανεπιστήμιο ήταν άδειο μονό ένας κρύος αέρας κουνούσε τα φύλα των δέντρων κάνοντας τις αισθήσεις μου να με μπερδεύουν επειδή ένιωθα κάποιος να με παρακολουθεί. Σταμάτησα και κοίταξα τριγυρω. Όλα άδεια…

Συνέχισα την πορεία μου μέχρι που μπήκα μέσα στο κυρίως κτήριο. Όλα άδεια επίσης. Υπήρχαν διαφορά συνθήματα στους τοίχους όπως «δεν υπάρχει σωτηρία», «τρέξτε μακριά» και «αγαπώ Justin Bieber». Υπήρχαν βέλη που έδιναν οδηγίες για το πώς θα πας στο γραφείο ενημέρωσης όπως το αποκαλούσαν. Ακολούθησα πιστά της οδηγίες μέχρι που έφτασα.

Χτύπησα την πόρτα , μια «μπάσα» φωνή μου είπε πέρασε.

Μπήκα μέσα και είδα να με σημαδεύει ένας στρατιώτης με το M16 του.

«Ωπα φίλε τι γίνετε» είπα με τα χεριά μου στον αέρα.

Ο στρατιώτης κατέβασε το όπλο του και μου είπε « Συγνώμη αλλά πρέπει να προσέχω»

Κούνησα το κεφάλι μου καταφατικά.

Μου έδωσε ένα χαρτί και μου είπε « Ορίστε διάβασε το ».

Το πήρα και άρχισα να το διαβάζω…

Μετά από αυτήν την εισαγωγή λοιπόν ( χεχε ) σας ενημερώνω ότι κάποιος εργαζόμενος στο Πανεπιστήμιο της Florida έκανε για πλακά ένα σχέδιο που αργότερα το δημοσίευσε στο Internet για το τι πρέπει να κάνουν οι εργαζόμενοι και οι φοιτητές του πανεπιστημίου σε περίπτωση εισβολής Ζόμπι στο κτήριο. Σας το παραθέτω:

Πατήστε εδω

Εγώ έχω να πω ότι μάλλον δεν έχουν τι να κάνουν σε αυτό το πανεπιστήμιο και επίσης κάτι τελευταίο:



Δρ. Φίλιππος
Το άρθρο αυτό αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του Φίλιππου Π. Η αναδημοσίευση του άρθρου αυτού μερική ή ολική απαγορεύετε χωρις τη γραπτή άδεια του Φίλιππου Π.

Photobucket

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: