Σάββατο, 31 Ιουλίου 2010

Μία καθαρή εξήγηση

Πολλά λέγονται και γράφονται τον τελευταίο καιρό για τα μπλόγκς. Κάποιοι ενοχλούνται και θέλουν να τα κατασπαράξουν, άλλοι τα χρησιμοποιούν ως εργαλεία για προσωπικές τους σκοπιμότητες, άλλοι ακόμη και για βιοποριστικούς λόγους και άλλοι τα έχουν για την προσωπική τους ευχαρίστηση.

Προσωπικά σε αυτή την τελευταία κατηγορία χρηστών ανήκω εγώ και θα εξηγήσω μερικά πραγματάκια σχετικά με το πώς αντιλαμβάνομαι τα πράγματα για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις, τουλάχιστον για αυτόν εδώ τον διαδυκτιακό τόπο.

Στην παρούσα ιστοσελίδα γράφω τις απόψεις μου ή δημοσιεύω απόψεις άλλων ανθρώπων όπως μου στέλνονται κατά βάση. Επίσης κατά την περιήγηση μου στο διαδύκτιο μπορεί να δω ενδιαφέροντα πράγματα σε άλλες ιστοσελίδες και να τα αναδημοσιεύσω. Πράγματα που εκείνη τη στιγμή νιώθω να με εκφράζουν, να ταυτίζομαι μαζί τους ή να μου κάνουν εντύπωση. Πράγματα που με σοκάρουν ή μου αρέσουν, ή προσφέρουν κάτι στην κοινωνία με το να ακουστούν όσο ποιο πολύ γίνεται. Δεν είμαι δημοσιογράφος ούτε σφετερίζομαι έναν τέτοιο ρόλο, ούτε έχω δημοσιογραφικά επιτελεία να τρέχουν για αυτήν εδώ την ιστοσελίδα. Ότι γράφω βασίζεται στην κρίση μου.

Προσωπικά μπορεί να αντλήσω ένα κείμενο από τον ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ ή από τον ΣΤΟΧΟ αν κρίνω πως αυτό που βλέπω μου αρέσει, με εκφράζει και θέλω να το έχω στο προσωπικό μου αρχείο. Δεν περιχαρακώνω σε αρτηριοσκληρωμένα πλαίσια την κρίση μου, απλά φιλτράρω την πληροφορία όσο μπορώ. Δεν θέλω να επιτρέψω στον εαυτό μου να πέσει θύμα χειραγώγησης σχετικά με το ποιες πηγές πρέπει να επιλέξω να χρησιμοποιώ, λέγοντας το τάδε μέσο ανήκει σε αυτόν και με μόνο κριτήριο αυτό να απορρίψω κάτι που θα μου αρέσει από εκεί, ούτε θα εμπλέξω τον εαυτό μου ποτέ σε διαδικτυακές διαμάχες με αντιμαχόμενα μέσα. Για τον παραπάνω λόγο δεν θα δεχτώ και συμβουλές του τύπου μην ανεβάζεις δημοσιεύματα από αυτήν τη πηγή για τι ανήκει στον τάδε, ακόμη και αν εγώ δεν «χωνεύω» αυτόν τον τάδε.

Όλα τα παραπάνω επιβεβαιώνονται και από τις απόψεις που κατά καιρούς έχω εκφράσει για διάφορα θέματα. Έχω πιάσει τον εαυτό μου να «αριστερίζει» ή να εκφράζεται ως «εθνικόφρων» ή να έχει αντιεξουσιαστικές τάσεις ή να καταδικάζει τον αντιεξουσιαστικό χώρο, όμως όλο αυτό το θεωρώ υγεία μέσα στο μπάχαλο που μας έβαλαν να ζούμε. Ο τρόπος σκέψης μου έγινε έτσι από τη στιγμή που έκανα το λάθος να υποστηρίζω κάτι δογματικά στο παρελθόν, μέχρι που κατάλαβα την υποκρισία και την προδοσία που επικρατεί. Από τότε ανακάλυψα πως έχει ποιο πολύ πλάκα να τα βλέπεις από «έξω» τα πράγματα, αναπνέοντας καθαρό ελεύθερο αέρα.

Θα ήθελα να απασχολώ αυτή την ιστοσελίδα και με θέματα περισσότερα, άσχετα με την πολιτική, αλλά θεωρώ πως η τελευταία μας έχει αγγίξει όλους με όσα γίνονται τον τελευταίο καιρό στο όνομα της, στη χώρα μας και στον κόσμο και έχει μπει για τα καλά μέσα στα σπίτια μας. Όταν φύγει η ΤΡΟΪΚΑ και το ΔΝΤ από τη χώρα μου θα ασχοληθώ με διαφορετική θεματολογία. Ως τότε ότι και να πάω να γράψω οδηγεί τη σκέψη μου εκεί πέρα.

Τελειώνοντας θα ήθελα να θίξω το θέμα της ανωνυμίας στα blogs. Η αλήθεια είναι πως έχω μπει στον πειρασμό αρκετές φορές να υπογράψω κάποια από τα κείμενα μου, ειδικά αυτά που εκφράζουν κάποια οργή ή ειρωνεύονται τους πολιτικούς για τα πεπραγμένα τους, αλλά ας μη γελιόμαστε δεν ζούμε σε τόσο δημοκρατική χώρα όσο νομίζουμε πως είναι. Εδώ ισχύει το δίκαιο του ισχυρού και εγώ δεν είμαι τέτοιος. Είναι γνωστό πως ο λύκος φορώντας τον μανδύα της δημοκρατίας εξολοθρεύει με διάφορους τρόπους όποιον στοχοποιήσει, με τους παρακρατικούς μηχανισμούς που έχει στη διάθεση του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: