Παρασκευή, 14 Μαΐου 2010

ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΡΙΖΑ ΠΑΝΤΟΣ ΑΓΑΘΟΥ Η ΤΗΣ ΓΑΣΤΡΟΣ ΗΔΟΝΗ

Αυτό ήταν το πρώτο ρητό που μου έκανε εντύπωση μικρή και το πρωτοαντίκρυσα πάνω σε μια διαφημιστική καρτουλα για ένα εστιατόριο αν θυμάμαι καλά είχε από κάτω μια υποσημείωση δειπνοσοφιστές.

Ωραίο σκέφτηκα και αμέσως ξεγλίστρησα στο computer μου και άρχισα να το γράφω και να το διακοσμώ με εικόνισες.
Αργότερα όταν επέστρεψε η μητέρα μου από την δουλεία
Μπαίνοντας στην κουζίνα αντίκρισε το ρητό μου όπως το αποκαλούσα καρφιτσωμένο με μαγνητακια επάνω στο ψυγείο
Χαμογέλασε και από τότε δεν θυμάμαι να έφυγε ποτέ από την θέση του.

Αφού μιλήσαμε για πολιτική, αθλητικά και αλλά πολλά ζητήματα καιρός είναι να μιλήσουμε για κάτι που μας αφορά όλους μας και δώσουμε μια πινελιά γευσιγνωσίας και ευ ζην στην ζωή μας ξεκινώντας μια καινούρια ενότητα με …τι άλλο ?
Συνταγές μικρές και απλές ως δύσκολες και περίπλοκες.
Και επειδή όλοι ξεκινάνε από το ορεκτικό εμείς θα πάμε
Αντίστροφα.

Τουτέστιν από το επιδόρπιο! Θα σας παραθέσω μια συνταγή που με την βραβευση της σε ένα μαγειρικό site μου χάρισε ένα όμορφο δωράκι αλλά ελπίζω να χαρίσει σε όλους εσάς το ίδιο χαμόγελο και γλυκύτητα που έδωσε σε εμένα και τους καλεσμένους μου!




Δεν υπάρχουν σχόλια: