Τετάρτη, 21 Απριλίου 2010

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΙ

Θα το ξεκινήσω όσο πιο απλά γίνεται.
Έλεος
Διαμαρτύρομαι.
Διαμαρτύρομαι για όλα αυτά που βλέπω και ακούω τις τελευταίες μέρες γύρω μου πλάι μου παντού.
Δεν αντέχω άλλο να βλέπω ειδήσεις …έχω αηδιάσει με όλα αυτά που λέγονται ακούγονται και προτείνουν….
Δηλαδή μέχρι που πρέπει να φτάσει ο κόμπος για να ξυπνήσουμε?
Κανείς δεν έχει καταλάβει τίποτε?
Δηλαδή δεν είναι πασιφανές ότι διακυβεύεται το μέλλον όλων μας?
Η Ελλάδα όπως την ξέραμε όπως την θέλαμε και έμπαση περίπτωση όπως ήτανε έχει πεθάνει εδώ και καιρό τώρα μαίνεται μόνο ο θρήνος που ακόμα δεν έχει ακουστεί από
Κ Α Ν Ε Ν Α Ν.

Διαμαρτύρομαι. Είμαι μια ελληνίδα διαμαρτυρόμενη για τα οικτρά πράγματα που συμβαίνουν γύρω της.
ΞΥΠΝΗΣΤΕ ρε γαμώτο.
Κανείς μα κανείς δεν αντιδρά σε τίποτα δηλαδή ειλικρινά δεν ξέρω πια τι να σκεφτώ τι να κάνω …..
Όλα όσα ονειρευόμουν όσα πίστευα γκρεμίζονται επειδή έτσι κάποιος κάποια μέρα κάποια ελίτ ας το ονομάσουμε έτσι για να μην το ονομάσω κυριολεκτικά όπως το λέω εγώ
Το αποφάσισε …
Το μέλλον τον νέων ανθρώπων που θα πεθάνουν αν προφτάσουν δηλαδή το σκέφτηκε κανείς?

Να δουλεύω τι ως τα ποσά μου 70? 80? 100? Γιατί? Για να πάρω μια δήθεν σύνταξη ? Σε μια χώρα που έχει χρεοκοπήσει εδώ και καιρό και κανείς δεν το χει πάρει πρέφα! Τι ότι μας παραμυθιαζουν όλοι για τα πάντα και κυρίως για το που πάμε
Και κανείς δεν βγάνει επάνω να βγάλει επιτέλους μια κραυγή
Και να πει ΣΤΟΠ ΩΣ ΕΔΩ .

Έλεος δεν αντέχω άλλο διαμαρτύρομαι
Κανείς δεν φωνάζει
Κανείς δεν αντιδρά
Κανείς γιατί όλοι μα όλοι τόσο πια σας τύφλωσε το σύστημα?
Το χρήμα?
Η δόξα?
Η μήπως το αιώνιο ελληνικό προτέρημα του «ΒΟΛΕΜΑΤΟΣ»
Αμάν πια
Τόσο απατεώνες όλοι?
Τόσο ?
Τόσο πια στο αίμα μας είναι η δουλεία?
Τι ? Πια λύση υπάρχει γιατί εγώ δεν βλέπω καμία
Δηλαδή αυτές που βλέπω δεν θα γίνουν όποτε τι ?


Ξυπνήστε δεν αντέχεται άλλο αυτό
Υπνωτικό σας ποτίζουν
Σας ψεκάζουν μήπως ?
Τι γίνεται υπάρχει κανείς εκεί έξω
Τώρα πια η ιστορία του Διογένη με το πιθάρι
Είναι πιο επίκαιρη από ποτέ!

Υ Π Α Ρ Χ Ε Ι ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΚΕΙ ΕΞΩ?

Καμιά φωνή
Καμιά απάντηση

Και εγώ δεν αντέχω άλλο
ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΑ

Δεν υπάρχει κανείς να επαναστατήσει κατά όλου αυτού
Που συμβαίνει γύρω μας
Κανείς δεν αντιλαμβάνεται το μέγεθος της προδοσίας
Κατά της Ελλάδας των ανθρώπινων δικαιωμάτων
Της ελευθέριας μας γενικότερα
Και ειδικότερα
Κανείς.

Τέλος πέφτουν τίτλοι τέλους…..
Η εγχείρηση πέτυχε ο ασθενής απεβίωσε……

Αυτά.

Υ.γ 1 αν κάποια στιγμή κανείς αντιληφθεί τι γίνεται γύρω του
Και ξυπνήσει …ειδοποιήστε με …

Υ.γ 2 λυπάμαι πολύ αν κάποιοι δεν κατάλαβαν το ύφος της διαμαρτυρίας μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: