Παρασκευή, 10 Απριλίου 2009

Κράτος και αυτοκίνητο!

Έχω ένα σαραβαλάκι το οποίο έθεσα σε ακινησία στο τέλος του 2008. Κατέθεσα τις πινακίδες τότε στην ΔΟΥ μου και πήρα τη βεβαίωση ακινησίας. Χθες λοιπόν αποφάσισα να πάρω πίσω τις πινακίδες και να το καταστήσω πάλι ¨μάχιμο¨. Για την ιστορία το σαραβαλάκι μου είναι 1600cc που σημαίνει πως τα τέλη κυκλοφορίας αντιστοιχούν σε 202,00 € το έτος. Το θέμα είναι πως ενώ δεν κυκλοφόρησε το σαραβαλάκι τουλάχιστον το πρώτο τρίμηνο του 2009 το Δημόσιο εισέπραξε από εμένα και από άλλους συμπολίτες μας σε ανάλογες περιπτώσεις ποσό για ολόκληρο έτος, πράγμα άδικο. Για τους τρεις μήνες ακινησίας θα έπρεπε με έναν πρόχειρο υπολογισμό να έχω έκπτωση 50,49 € μην υπολογίζοντας και τις ημέρες του Απριλίου. Όταν λοιπόν το ίδιο το κράτος μας κοροϊδεύει με τέτοιο θράσος, γιατί να μην ξεσπαθώσουν και οι ιδιώτες; Και μιας και είπα ιδιώτες συνεχίζω την ιστορία μου και αναφέρω άλλη μία κοροϊδία που κατά τη γνώμη μου εισέπραξα. Αφού πήρα τις πινακίδες έκανα μία έρευνα αγοράς για να κάνω και ασφάλεια στο σαραβαλάκι. Εδώ δεν θα δώσω έμφαση στο οικονομικό θέμα που και εδώ μέσα σε έναν μήνα υπήρξε αύξηση στα ασφάλιστρα από 20 εως 40 ευρώ αλλά στις υπηρεσίες και στους όρους ασφάλισης. Πως είναι δυνατόν να σου παρέχει η ασφαλιστική εταιρία την επιλογή να ασφαλίσεις το παρμπρίζ ή να μην το ασφαλίσεις αλλά και στις δύο επιλογές το κόστος της ασφάλειας να είναι το ίδιο; Για να μην πω και για τα ψιλά γράμματα και τον κοπανιστό αέρα που μοσχοπουλάνε. Αλλά ποιος τους έχει επιτρέψει να τα κάνουν αυτά; Μα το ίδιο το κράτος που και το ίδιο εφαρμόζει ανάλογες πρακτικές.

Δεν υπάρχουν σχόλια: